Diensten

Personal Training

Bij Personal Training ligt vooral de focus op de 1 op 1 begeleiding in wat jouw vraag is om het maximale te bereiken om fitter te worden en/of te blijven. Jouw persoonlijke doel!

Bijvoorbeeld:

  • Cardiovasculaire trainingen zoals hardlopen, HIIT en TABATA
  • Krachttoename door je lichaam uit te dagen met weerstand zoals gewichten en andere weerstandsmaterialen of bodyweight door je eigen lichaam te gebruiken om sterker te worden
  • Herstel na een blessure door dit weer te gaan opbouwen

Duo-Training

Wil je samen met iemand trainen? Dat kan ook bij MR Motivation Training! Door met z’n tweeën te trainen motiveer je elkaar om samen doelen te bereiken. Bij Duo-Training ligt de focus op circuitschema ‘s zoals HIIT en TABATA. Deze trainingen zijn erg goed voor je conditie en vetverbranding. Ook bij Duo-training kan ik jou/jullie helpen om het hardlopen weer op te pakken. Individuele aandacht om nog beter aan jou/jullie vraag te voldoen.

Small Group Training

Bij Small Group Training ligt de focus op het samen trainen maar ook op jouw individuele mogelijkheden. De training is algemener, maar er wordt wel op precisie getraind, zodat iedereen in zijn eigen tempo traint. Dit kan in de vorm van bootcamp of een hardloopgroep.

Hardlopen

Wil je het hardlopen weer oppakken en in groepsverband trainen of wil je specifiek trainen naar een doel toe zoals bijvoorbeeld een 5, 10 kilometer, een halve marathon of marathon? Dat kan ook bij MR Motivation Training. Mijn werkwijze is om onder persoonlijke begeleiding mensen hiervoor klaar te stomen of het nou in groepsverband is of dat je specifiek 1 op 1 wil trainen. Als de corona crisis voorbij is, zal ik meer informatie verstrekken over de groepstraining qua dag en tijd en over de 1 op 1 begeleiding. Houd hierbij FacebookInstagram en de website in de gaten!